שיטות המסחר בישראל
בשוק הישראלי קיימות מגוון שיטות מכירה כמו :
מכירה אישית , תן מחיר , מכרז , מכרזים , מכירה קבוצתית
הסברים :
עם התפתחות האינטרנט ניתנה דחיפה רבה לניצול אמצעי זה להעברת מסרים ותכנים, כדי לקשר בין המוכר לקונה. בעזרת תוכנות מחשב, המותאמות במיוחד לצורך זה, ואתרי אינטרנט ייעודיים ניתן לבצע רכישות של מוצרים ושירותים, באופן אוטומטי, באמצעות האינטרנט, ללא הצורך להפגיש את המוכר עם הקונה.
המודלים לפיהם מתבצעות העסקאות באינטרנט מדמים או זהים את אלו בהם יכול להתקל הצרכן מחוצה לו. ישנם אתרי מכירות פומביות המבקשים מהצרכנים להתחרות ביניהם בעבור ההצעה הגבוהה ביותר, אחרים המאפשרים "מכירות קבוצתיות" בה נמכרת כמות גדולה של מוצרים במחיר נמוך יחסית לקבוצת אנשים (לאו דווקא מאורגנת), וכאלו המאפשרים עסקאות "רגילות" – מוצר תמורת מחיר נקוב.
בשוק הישראלי קיימות מגוון שיטות מכירה כמו :
מכרזים , מכירה אישית , תן מחיר , מכירה קבוצתית , מכרז
1 מכירה אישית תוכלו לרכוש מוצר במחיר זול משמעותית ממחירו בשוק.
* במכירה זו הלקוח קובע את מחיר המוצר ואת מספר התשלומים.
* ההצעות ב מכירה אישית מתבצעות ללא תשלום.
* שיטת המכירה הזאת נקראת גם תן מחיר .
2 מכרז או מכרזים תוכלו לזכות במוצר שערכו רב במחיר נמוך בהרבה ממחיר השוק.
* מחיר ההצעה משתנה בהתאם לערך המוצר.
*כמשתמש קבוע ופעיל המערכת מעניקה השתתפות ב מכרזים בחינם.
*ב מכרז ניתן לרכוש מוצרים ייחודיים שנמכרים רק באתרים בין לאומיים.
3 מכירה קבוצתית תוכלו לרכוש מוצר במחיר נמוך יחסית למחיר השוק
* כדי לרכוש מוצר ב מכירה קבוצתית חייבים להיות מספר של משתתפים המוגדר מראש במכירה
*מכירה זו מוגבלת בזמן ובכמות המוצרים המוצעים למכירה .